
Çok süslü ve bakımlı bir annem vardır.. 19 yaşına kadar inat eder gibi, kalın kaşlı, bakımsız, erkek gibi giyinen ve zenci basketbolcular gibi yürüyen bi tiptim.. Amaaaan ne özencem kendime, zekiyim o yeter derdim :P
Kadıncağız kızım diye tanıtmaya utanırdı. Çok uğraştı yawrum çoooook..
Topuklu ayakkabı giymeye bile 25imden sonra "la benim boyum uzun değilmiş bea" diye gecikmiş bir tespitle başladım. Mühendis kafası işte, işi işine yarayacağı zaman halleder.. 25ime kadar "kafam" işime yarıyordu, 25imden sora evlenme ihtimalleri reseptörleri titreştirdiğinden fiziğe ihtimam göstermeye başladık...
Neyse dönelim konuya, geçirdim ayağıma topukluyu, baktım kalça çıktı, bel inceldi, duruş dikleşti..Amaaaaan ne acayip süpersonik bişeymiş bu dedim. Tabi başlarda pilates topu yutmuş gergedan gibi yürüyordum ama kadın bu, her işkenceye alışır ne de olsa..
Öyleydi böyleydi derken, bi şekle şemale girdik, hafiften hatuna benzedik!
"Moda İnsanın Kendine Yakışanı Giymesidir" diye başladık yola, çünkü bu cümle aramızda bir geyiktir.. En alakasız yerlerde, mesela iş güç siyaset aşk vs. konuşurken, en ciddi muhabbetlerin ortasında kullanırız, ciddi ortamı dağıtırız :P Yalnız gerçekten de öyle yaw, mesela pigmesin ama tulum moda diye tulum giyiyosun veya konya ovası gibi popo var ama moda diye skinny jean giyiyorsun!!
Neyse, sonuçta, İşyerinde Kybeleyle aa bu ne güzelmiş, şunu nerden aldın, ne güzel kombinlemişsin vs vs derken, e dedik paylaşalım yahu! Ne kadara nerden aldık yazalım.. Yani öyle günlük kıyafet olacak çoğu, buraya koyacağız diye kendimizi yırtmayacağız. Ne varsa o işte..
Veeee tataaam..Burdayız..