25 Temmuz 2011 Pazartesi

ALAÇATI 2. GECE

Alaçatıdaki ikinci gecede gidecek mekan olarak kendimize Çeşme Marinayı seçtik ve çok hoşuma giden bu kombini gururla yaşıdım gece boyu :P evet dikkat çekti çok ;P Sevgilim de beğendi hatta biraz kıskanmış bile olabilir (ya da ben kendimi avutuyor da olabilirim:D)


Şapka, pantolon ve bileklikler: Bershka T-shirt: ZARA Ayakkabı:Le Scarpe Turuncu tüy küpe: Kendim yaptım :)

24 Temmuz 2011 Pazar

ALAÇATIDA İLK GECE..

İple çektiğim ve önüne bi engel çıkmasın diye o güne dek uslu durduğum, Allahım yeminle 1 ay boyunca hiç kötü bişi yapmıcam yeter ki şu tatile gidebilelim diye dualara boğulduğum tatilin ilk gecesi için seçtiğim elbisem ZARA'dan.. Herkese selamlaaar...Bu arada tatilin ilk günü olduğunu kireç kıvamındaki bacaklardan anlayabilirsiniz :P
aya yorgide bi biiç klaptan seslenmekteyim, burada herkes kendini ünlü sanıyo, dün akşam sarhoş olmuş kepaze gibi sümüü aka aka otelin yolunu zor bulmuş olanlar bunlar değil sanki, bu ne lan..

kemer: mixray çanta: Carodina

22 Temmuz 2011 Cuma

DOĞA, TARİH, MODERNİTE VE KADIN(LAR)!

Bu çekimlerde sanmayın ki sadece kıyafet var! Tarih var, doğa var, modern hayatın kirleri ve kadın! Sanat yapıyoruz yani boru değil :P

Mavi elbise: Mixray (Trendyol.com sitesinden 30 TL) Krem Bootie: KOTON Altın rengi kemer: Mixray Şal: Anne hediyesi (Organik kumaş) Güneş Gözlüğü: eXTe



Jean: Little Big Sandalet: Slazenger Siyah Body: Anonim Saat: Swatch

23 Haziran 2011 Perşembe

ÇİÇEKLİ TULUM VE ŞANTİYE UYUMU

Bir moda çekimi için aransa da bulunmayacak mekan bizim şantiye.. Hem uyum hem zıtlık herşey birarada.. Biz de kendi çapımızda ve elbette yine cep telefonumuzla baya çekim yaptık :P

Çiçekli tulum: KOTON Bej Bootie: KOTON Lacivert Hırka: MANGO Gözlük: RayBan Mavi bileklik: Denizli'den, nazar taşından (anne hediyesi) Mavi yüzük: Rumeli Kavağı Hatırası

17 Haziran 2011 Cuma

UÇAN DA BEN KAÇAN DA BEN

İçimdeki deliyi güçlendirerek yaşatıyorum :D Biliyorum ben böyleyiiiimmmmmm, farkındayımmmm deliyleyiiiiiiimmmmm, oye !

Beyaz tek kollu kemerli body: Bershka Lacivert Skinny: Mango Şal: Annemden Saat: Swatch Lacivert-Beyaz Bileklik: Bershka Ayakkabı: Le Scarpe

10 Haziran 2011 Cuma

TRAKTÖRÜN DİLİ OLAYDI DA ANLATAYDI

Şantiye çalışanları kolay kolay şaşırmaz..Şantiyelerde herşey vardır çünkü! Hem her çeşit insanoğlu mevcuttur (ki gerçekten çoğu insan OĞLUdur) hem bu insanoğulları toz toprak taş kum içinde birlikte yaşamaya alışıktır hem de etrafta sürekli dünyayı ele geçirecek devasalıkta iş makinaları oradan biriymiş gibi dolanır. Kadınlar yeri gelir bir kuğu zerafetiyle o koca iş makinalarının aralarında salınır, masalarındaki vazolarda plaza çalışanı gibi çiçekler bulundurur, yeri gelir terli sakallı bıyıklı adam olup ayağında koca botlarla daann daaann diye yürüyerek koridorları inlettikten sonra çamura bulanmaya doğru yola çıkar.. İşte bu yüzden çok güzeldir şantiye hayatı ne istersen yap yadırganmaz :P Zaten resimlerden de anlayacaksın.. Şantiyedeki ufak moda çekiminden birkaç eğlenceli kare...(BU ARADA TÜM FOTOLARIN CEP TELEFONU İLE ÇEKİLDİKLERİNİ BELİRTMEK İSTERİZ)

Büyük halleri için fotoların üstüne tık..

Kırmızı Elbise: Clan Destino Sandalet: İnci

Makinalar Bizi Yönetmeyecek Biz Onları Yöneteceğiz Uleeeyn! (Dünyayı Kurtaran Kadınsss, Episode 1)


Mavi Hırka: ZARA Beyaz Body: Benetton Beyaz Pantolon: Çakma Dolce Gabbana :) (15 TL'ye Kağıthanedeki PANGER isimli bi mağazadan alnımıştır) Lacivert-Kırmızı-Beyaz Dolgu Topuk Sandalet: Anonim :P

Beyaz Body: Mango Kırmızı Puantiyeli, Kurdelalı, Önü Pileli Etek: İzmir Bostanlı Pazarı (20TL) Beyaz Ayakkabı: Anonim :P

Ve ayakkabılar:

Ara sıra, erkeklerin de kıyafetlerinden örnekler vereceğiz tabiki, hak var adalet var ayol :)

Lacivert T-shirt: ZEN&ZEN Buz Mavisi Jean: Levi's Beyaz Ayakkabı: HOTİÇ

Kareli Gömlek: Conwell Taşlanmış Lacivert Jean: Denim Beyaz Ayakkabı: Converse

2 Haziran 2011 Perşembe

TARİHİ ÇEŞME BAŞINDA

Işığın güzel olduğu bir öğle tatilinde, etrafı tarihle donanmış işyerinin bahçesinde, kim bilir ne sular aktı buradan dedirten yamuk çeşmenin başında kikirdeyen üç kadın! Öğle aralarında çok eğleniriz biz imajı vermek için değil yeminle.. Çok eğleniriz cidden :)Bu arada Çağdaş arkadaşımıza (ortadaki seksi şey) bize eşlik ettiği için teşekkür ederiz. Ayrıca yayınlandığından haberi yok kızar mı bilmem :P

KYBELE'nin Kostümü: Siyah body: Terkos Pasajı Siyah Pantolon-etek: Aznavur Pasajı Siyah Çiçek Yüzük: Beypazarı, Saray Gümüş Ayakkabı: Nike Güneş Gözlüğü: GUCCI
Pinata'nın Kostümü: Mavi Hırka: Mango Beyaz Body: Bershka Mavi Şal: Beykoz Pazarı Lacivert Skinny: Mango Ayakkabı: Le Scarpe Güneş Gözlüğü: Ray Ban

Bu ayakkabıları seviyorum çoook \o/

27 Mayıs 2011 Cuma

PİNATAYA BAHAR GELDİ, KYBELE COOL

Bi coşku bi heyecan yaz geldi diye bende.. Anam işe bi geldim, hatun cool cool geziyo ortalıkta.. Baktım çocuk gibi kaldım yanında ama hehe böylelikle dengeyi kurmuş olduk yine içimizde..



Siyah Body: ZARA Siyah Etek: KOTON Kırmızı Kemer: Bakırköy Pazarı Ayakkabı: ŞEREF (Osmanbey) Güneş Gözlüğü: GUCCI

Beyaz Hırka: KOTON Çiçekli Elbise: İZMİR Bostanlı Pazarı
Ayakkabı: Le Scarpe (Şişli) Güneş Gözlüğü: eXTe

26 Mayıs 2011 Perşembe

KYBELE ÖNSÖZÜ

Merhaba,

Burasıııı Agora Meyhanesi değilsede kıyısından köşesinden bir moda blogu. Bense blogun yazarlarından KYBELE.. Tırnaklarıyla başı dertte olan, 27 yaşında, İstanbul doğumlu, ikizler burcu, bir inşaat firmasında muhasebe sorumlusu olan genç bir hatunum... Her zaman güzel giyinemesemde modayı takio ediyorum. Takipteyken bazen  havamda olmadığımdan bazen moda olan şeyin bende olmamasından çuvalladığım zamanlar elbette oluyor; ancak temiz giyinme konusunda istisna söz konusu değil...

Ders vermek değil amaç. Paylaşmak. Aaaa burad bunu gördüm koşun alın demek.. Aklımıza başkasının aklına gelmediğini sandığımız fikirleri sunmak :) Şunu giydim, bunu giydim ......... aslında bir kadın şöyle giyinmeli demek.  Hatırlatma yapmak.. Bak mesela, ben dik otursam iyi olur ve bunu kendime sık sık hatırlatsam... Kambur bir kadın olmasam.

Unutmadan; moda insanın kendine yakışanı giymesidir demiştil.. Evet, biraz da bu sebepten, moda olan şeyleri giymiyorum bana yakışıyor diye giyiyorum..

Hoşgeldiniz...

PİNATA ÖNSÖZÜ


Çok süslü ve bakımlı bir annem vardır.. 19 yaşına kadar inat eder gibi, kalın kaşlı, bakımsız, erkek gibi giyinen ve zenci basketbolcular gibi yürüyen bi tiptim.. Amaaaan ne özencem kendime, zekiyim o yeter derdim :P
Kadıncağız kızım diye tanıtmaya utanırdı. Çok uğraştı yawrum çoooook..
Topuklu ayakkabı giymeye bile 25imden sonra "la benim boyum uzun değilmiş bea" diye gecikmiş bir tespitle başladım. Mühendis kafası işte, işi işine yarayacağı zaman halleder.. 25ime kadar "kafam" işime yarıyordu, 25imden sora evlenme ihtimalleri reseptörleri titreştirdiğinden fiziğe ihtimam göstermeye başladık...
Neyse dönelim konuya, geçirdim ayağıma topukluyu, baktım kalça çıktı, bel inceldi, duruş dikleşti..Amaaaaan ne acayip süpersonik bişeymiş bu dedim. Tabi başlarda pilates topu yutmuş gergedan gibi yürüyordum ama kadın bu, her işkenceye alışır ne de olsa..
Öyleydi böyleydi derken, bi şekle şemale girdik, hafiften hatuna benzedik!
"Moda İnsanın Kendine Yakışanı Giymesidir" diye başladık yola, çünkü bu cümle aramızda bir geyiktir.. En alakasız yerlerde, mesela iş güç siyaset aşk vs. konuşurken, en ciddi muhabbetlerin ortasında kullanırız, ciddi ortamı dağıtırız :P Yalnız gerçekten de öyle yaw, mesela pigmesin ama tulum moda diye tulum giyiyosun veya konya ovası gibi popo var ama moda diye skinny jean giyiyorsun!!

Neyse, sonuçta, İşyerinde Kybeleyle aa bu ne güzelmiş, şunu nerden aldın, ne güzel kombinlemişsin vs vs derken, e dedik paylaşalım yahu! Ne kadara nerden aldık yazalım.. Yani öyle günlük kıyafet olacak çoğu, buraya koyacağız diye kendimizi yırtmayacağız. Ne varsa o işte..

Veeee tataaam..Burdayız..